Leiding worden?

Word een essentieel onderdeel van onze vereniging en ontdek de voldoening en uitdagingen van het zijn van leiding! Bij ons krijg je de kans om een positieve invloed uit te oefenen op de ontwikkeling van jongeren, hen te begeleiden bij het ontdekken van nieuwe vaardigheden en hen te inspireren om uitdagingen aan te gaan.

Als leidinggevende bij onze vereniging speel je een cruciale rol in het creëren van een veilige en stimulerende omgeving waarin kinderen en jongeren zich kunnen ontplooien. Je krijgt de gelegenheid om je leiderschapsvaardigheden te ontwikkelen, samen te werken in een hecht team van gepassioneerde leiders, en onvergetelijke momenten te delen met de jeugdleden.

Bovendien biedt het leidinggeven bij onze vereniging de mogelijkheid om persoonlijk en professioneel te groeien, nieuwe vriendschappen te sluiten en een waardevolle bijdrage te leveren aan de gemeenschap. Dus, als je op zoek bent naar een betekenisvolle en verrijkende ervaring, overweeg dan leiding te worden bij onze vereniging – waar avonturen beginnen en levens worden gevormd!

Wat willen we van je weten?

Graag willen wij onderstaande informatie van ontvangen:

• In welke speltak heb jij intressen om leiding te woorden?
  • Heb je ervaring met leiding geven aan jongeren, zo ja welke leeftijd?
  • Heb je zelf op scouting gezeten als kind of leiding?
  • Voldoe je aan alle criteria om een VOG te kunnen hebben?

Graag deze vragen vermelden in het contact formulier. Wij nemen contact met jou op.

Naam contact persoon
Met een telefoonnummer kunnen wij u sneller contacten.
Geef een bericht mee zodat wij u gerichter kunnen helpen.