Scoutingapp

Mis je nog de Scouting-app? Wacht dan niet langer en download hem snel! Op deze pagina vind je alle essentiële informatie over de Scouting-app.

De Scouting-app fungeert als het communicatiemiddel tussen jou en de vereniging. Door deze app blijf je volledig op de hoogte van alle activiteiten, wijzigingen in troepavonden en nog veel meer. Het is een onmisbare tool waarmee je je eenvoudig kunt aanmelden of afmelden voor activiteiten en troepavonden. De app biedt een naadloze ervaring om direct betrokken te zijn bij alles wat er binnen de vereniging gebeurt.

Of je nu een ouder, verzorger, of (jeugd)lid bent, de Scouting-app brengt de community dichter bij elkaar door een overzichtelijke en efficiënte communicatie. Het is de sleutel tot het verkennen van een wereld vol avontuur, waarbij je met slechts een paar klikken betrokken kunt zijn bij alle spannende en informatieve aspecten van de scoutingervaring. Download de Scouting-app nu en ontdek het gemak van geïnformeerde en naadloze verbinding met de vereniging!

Download de app

De Scouting-app is beschikbaar voor zowel iOS als Android, dus ongeacht welk type smartphone je gebruikt, kun je direct profiteren van deze handige tool! Mis je nog de Scouting-app? Wacht dan niet langer en download hem snel voor zowel iOS als Android!

inloggegevens

Bij het inloggen wordt gebruik gemaakt van het door u opgegeven e-mailadres bij de inschrijving van het lid. U hebt een e-mail ontvangen met instructies voor het aanmaken van het wachtwoord op het moment van inschrijving van het lid. Het inschrijvingsproces kan enige tijd in beslag nemen vanwege interne administratieve procedures.

Indien u geen e-mail hebt ontvangen voor de app, vul dan het onderstaande contactformulier in. We zullen achter de schermen uw gegevens controleren en nagaan wat er mogelijk misgaat. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om ervoor te zorgen dat u volledig toegang krijgt tot alle functionaliteiten van de app.

Contact formulier

Naam contact persoon
Met een telefoonnummer kunnen wij u sneller contacten.
Geef een bericht mee zodat wij u gerichter kunnen helpen.