Bevers

Stap In de Wereld van Bevers!

Zit jij in groep 1, 2 of 3? Verlang je naar wekelijkse avonturen, plezier in de buitenlucht en de kans om nieuwe dingen te leren? Dan is de Bevers-speltak de perfecte plek voor jou! Hier bij de Bevers worden kinderen zoals jij uitgenodigd om deel te nemen aan een wereld vol ontdekkingen en vriendschappen. Onze wekelijkse bijeenkomsten beloven niet alleen leuke spelletjes, maar ook een gemeenschap van leeftijdsgenootjes die samen opgroeien.

Spelenderwijs Ontdekken en Leren

Bij de Bevers draait alles om spelenderwijs leren. Ervaren leiders begeleiden de kinderen door boeiende activiteiten die niet alleen vermakelijk zijn, maar ook educatief. Of het nu gaat om samenwerking, creativiteit of het verwerven van nieuwe vaardigheden, de Bevers-speltak biedt een stimulerende omgeving waarin kinderen hun eigen capaciteiten kunnen ontdekken. Door buitenactiviteiten wordt ook een band met de natuur gevormd, waardoor een liefde voor het buitenleven wordt gestimuleerd.

Vriendschappen en Avonturen in Overvloed

De Bevers-speltak is meer dan alleen een groep; het is een hechte gemeenschap van vrienden die samen de wereld van scouting verkennen. Met boeiende spelletjes, stimulerende activiteiten en ondersteuning van toegewijde leiders, biedt de Bevers-speltak een wereld van vriendschap en avontuur die de jeugd vormt en voorbereidt op een levenslange liefde voor leren en ontdekken. Kom en stap in de wereld van Bevers, waar elke week een nieuw avontuur wacht!

• Troepavonden zijn iedere vrijdag van 18:00 tot 19:15.
  • De bevers zijn een groep jongens en meisjes in de leeftijd van groep 1, 2 of 3 op de basisschool.
  • Tijdens schoolvakanties zijn er geen troepavonden.
  • Avondje komen kijken? Dit kan 4 keer vrijblijvend, hierna gaan we inschrijven.
  • Bevers hebben geen kampen. Maar wel een jaarlijkse activiteiten dag.
  • Kosten bedragen per kwartaal €30,- contributie. De activiteiten dag kost omstreeks €15,-.
  • Voor meer informatie vul het onderstaand contactformulier in.

Word jij onze nieuwe bever?

Wil jij deel uitmaken van ons Bevers-team en het avontuur omarmen? Als jij er klaar voor bent, schrijf je dan nu in! Of kom eerst 4 avonden vrijblijvend kijken. Vul onderstaand formulier in en ontdek de magie van Bevers!

schrijf je in!

Contact met ons opnemen?

Voor eventuele vragen of een kennismakingsbezoek, neem gerust contact met ons op. Vul het formulier hieronder in en onze groepsleider zal tijdig contact met je opnemen.

Naam contact persoon
Naam kind
Met een telefoonnummer kunnen wij u sneller contacten.
Geef een bericht mee zodat wij u gerichter kunnen helpen. Een avond komen kijken geef even aan welke avond.

De Bever agenda

Ontdek het volledige overzicht van onze troepavonden en activiteiten. Meld je aan of meld je af via de handige scouting app. Voor gedetailleerde informatie over de werking van app, klik op de onderstaande link. Hier vind je alles wat je moet weten om optimaal deel te nemen aan onze opwindende en leerzame scoutingprogramma’s. Download de app en blijf moeiteloos op de hoogte van al onze avonturen en evenementen!