Explorers

Verken Je Eigen Pad met Explorers!

Ben jij tussen de 15 en 18 jaar oud en droom je ervan je eigen plannen te smeden? Word dan lid van de Explorers! Deze speltak biedt jou de vrijheid om zelf activiteiten te organiseren en je eigen kampen voor te bereiden. De Explorers gaan zelfs een stap verder: zomerkampen worden avontuurlijke expedities in het buitenland. Of je nu wilt kamperen in Luxemburg of andere opwindende activiteiten wilt organiseren, de Explorers geven je de kans om je eigen grenzen te verleggen.

Jouw Avontuur, Jouw Regels

Explorers draait helemaal om eigen initiatief. Hier ben jij de architect van je eigen avontuur. Of het nu gaat om het plannen van een expeditie, het organiseren van spectaculaire evenementen of het runnen van jullie eigen afdeling, de Explorers bieden de ultieme kans om leiderschapsvaardigheden te ontwikkelen en zelfstandigheid te omarmen. Het is jouw kans om te laten zien waar je toe in staat bent!

Kampen in Luxemburg en Spectaculaire Activiteiten

De wereld ligt aan je voeten met de Explorers. Verken nieuwe horizonten, leer andere culturen kennen en bouw vriendschappen op die een leven lang meegaan. Of je nu op zoek bent naar een kampeeravontuur in het schilderachtige Luxemburg of andere uitdagende outdoor activiteiten wilt organiseren, de Explorers zorgen ervoor dat jouw scoutingervaringen onvergetelijk worden. Dus, als je tussen de 15 en 18 jaar oud bent en verlangt naar de vrijheid om je eigen pad te verkennen, word dan een Explorer en creëer je eigen scoutingavontuur!

• Troepavonden zijn iedere woensdag van 19:00 tot 21:30.
  • De explorers zijn een groep jongens en meisjes in de leeftijd van klas 4, 5 & 6.
  • Tijdens schoolvakanties zijn er geen troepavonden.
  • Avondje komen kijken? Dit kan 4 keer vrijblijvend, hierna gaan we inschrijven.
  • Explorers hebben 2 weekendkampen en 1 zomerkamp
  • Kosten bedragen per kwartaal €30,- contributie. Een weekendkamp kost €25,- en een zomerkamp kost €120,-
  • De Explorers doen gezamenlijk klussen om extra geld op te halen voor zomerkampen.
  • Voor meer informatie vul het onderstaand contactformulier in.

Word jij onze nieuwe explorer?

Wil jij deel uitmaken van ons explorers -team en het avontuur omarmen? Als jij er klaar voor bent, schrijf je dan nu in! Of kom eerst 4 avonden vrijblijvend kijken. Vul onderstaand formulier in en ontdek de avonturen van de explorers!

schrijf je in!

Contact met ons opnemen?

Voor eventuele vragen of een kennismakingsbezoek, neem gerust contact met ons op. Vul het formulier hieronder in en onze groepsleider zal tijdig contact met je opnemen.

Naam contact persoon
Naam kind
Met een telefoonnummer kunnen wij u sneller contacten.
Geef een bericht mee zodat wij u gerichter kunnen helpen. Een avond komen kijken geef even aan welke avond.