NDLG

Zet In als NDLG: Ondersteunende Kracht in Scouting!

Ben jij ouder dan 18 en voel je de roeping om bij te dragen aan de groep? Word dan NDLG (Niet Direct Leiding Gevende)! Als NDLG ben jij de ondersteunende kracht die helpt bij algemene scoutingactiviteiten. Deze groep vrijwilligers, bekend als de NDLG, biedt waardevolle hulp aan de groep, zelfs als ze niet direct bij de leiding betrokken zijn.

Ondersteuning bij Activiteiten en Acties

Als NDLG speel je een cruciale rol bij het ondersteunen van de groep tijdens verschillende activiteiten en acties. Of het nu gaat om logistieke ondersteuning, het helpen bij evenementen of gewoon deelnemen aan algemene scoutingactiviteiten, de NDLG-groep is een essentieel onderdeel van het scoutingteam. Jouw bijdrage draagt bij aan het succes en de soepele werking van de vereniging.

Betrokkenheid zonder Directe Leidinggevende Rol

Als NDLG kun je je betrokken voelen en waardevol werk verrichten zonder direct leidinggevende te zijn. Deze rol is perfect voor degenen die willen bijdragen aan scoutingactiviteiten op een manier die past bij hun beschikbaarheid en interesse. Of je nu een ervaren scout bent of nieuw in de scoutingwereld, als NDLG kun je deel uitmaken van een ondersteunend netwerk dat de groep versterkt.

Word NDLG en Versterk de Scoutinggemeenschap!

Dus, als je ouder bent dan 18 en je wilt inzetten voor de groep op een manier die bij jou past, word dan NDLG. Sluit je aan bij de groep vrijwilligers die met toewijding en enthousiasme de algemene scoutingactiviteiten ondersteunen. Jouw bijdrage maakt een verschil en versterkt de scoutinggemeenschap!

• Vul onderstaand contactformulier in voor meer informatie.

Contact met ons opnemen?

Voor eventuele vragen of een kennismakingsbezoek, neem gerust contact met ons op. Vul het formulier hieronder in en onze groepsleider zal tijdig contact met je opnemen.

Naam contact persoon
Met een telefoonnummer kunnen wij u sneller contacten.
Geef een bericht mee zodat wij u gerichter kunnen helpen.