Sjoefstam

Ontdek de Zelfstandigheid met de Sjoefstam!

Ben jij ouder dan 21 jaar, voel je de behoefte om door te groeien naar een groep die volledig zelfstandig opereert? Dan is de Sjoefstam iets voor jou. Deze groep, ook wel de Sjoefstam genoemd, bestaat voornamelijk uit leden die leiding geven aan andere speltakken. De Sjoefstam zijn scouts die de liefde voor scouting nog niet zijn verloren en enthousiast deelnemen aan kampen en andere activiteiten.

Een Groep Vol Zelfstandigheid en Passie

In de wereld van de Sjoefstam draait alles om zelfstandigheid en passie voor scouting. Hier kom je samen met gelijkgestemde individuen die, ondanks hun ervaring, nog steeds de drang voelen om te blijven groeien. Of het nu gaat om het organiseren van uitdagende kampen, het bedenken van vernieuwende activiteiten, of het delen van jouw rijke scoutingervaring met anderen, de Sjoefstam bieden een omgeving waarin jij je kunt blijven ontwikkelen.

Fanatiek, Enthousiast en Altijd Klaar voor Kampen

De Sjoefstam zijn fanatiek, enthousiast en altijd klaar voor nieuwe uitdagingen. Hier vorm je een groep gelijkgestemden die de passie voor scouting delen. Of je nu actief betrokken wilt blijven bij kampen, nieuwe vaardigheden wilt leren, of gewoon wilt genieten van de gezelligheid van een actieve scoutinggroep, de Sjoefstam bieden een platform waar ervaring en enthousiasme samenkomen.

Sluit Je Aan bij de Sjoefstam en Blijf de Scoutingliefde Vieren!

Als je ouder bent dan 21 jaar en de behoefte voelt om door te groeien naar een groep van volledig zelfstandige scouts, sluit je dan aan bij de Sjoefstam. Hier blijf je de scoutingliefde vieren, geniet je van uitdagende kampen en ontmoet je gelijkgestemde mensen die nog steeds gepassioneerd zijn over scouting. De Sjoefstam, waar ervaring en avontuur samenkomen!

• Troepavonden starten iedere vrijdag om 20:00.
  • De sjoefies zijn een groep volwassenen vanaf 21 jaar.
  • Tijdens schoolvakanties zijn er geen troepavonden.
  • Avondje komen kijken? Neem contact met ons op
  • Kosten bedragen per kwartaal €30,- contributie. Kampkosten zijn variable.
  • Voor meer informatie vul het onderstaand contactformulier in.

Contact met ons opnemen?

Voor eventuele vragen of een kennismakingsbezoek, neem gerust contact met ons op. Vul het formulier hieronder in en onze groepsleider zal tijdig contact met je opnemen.

Naam contact persoon
Met een telefoonnummer kunnen wij u sneller contacten.
Geef een bericht mee zodat wij u gerichter kunnen helpen.