Scouts

Duik In de Uitdagende Wereld van Scouts!

Zit jij in groep 8, klas 1, 2 of 3 en houd je van actie? Word dan lid bij een van de 1.000 scoutinggroepen en beleef opwindende avonturen bij de scouts! Samen met nieuwe vrienden ondernemen jullie geweldige activiteiten waarbij je niet alleen plezier hebt, maar ook veel leert. Ontdek de wereld om je heen, ga op zomerkamp, kook op je eigen kampvuurtje en ontwikkel je vaardigheden, variërend van pionieren tot vuur maken en het lopen van uitdagende tochten.

Actie, Vriendschap en Zelfontplooiing

Scouts staat synoniem voor actie, vriendschap en zelfontplooiing. Met je nieuwe vrienden ga je uitdagingen aan en ontwikkel je niet alleen coole, maar ook praktische en waardevolle vaardigheden. Tijdens zomerkampen ontdek je nieuwe terreinen, kook je je eigen maaltijden op een kampvuur en beleef je momenten die je persoonlijke grenzen verleggen. Scouts biedt een omgeving waarin je als persoon groeit terwijl je geniet van de opwinding van het buitenleven.

Leer Pionieren, Maak Vuur en Verleg Je Grenzen!

In de scouts-speltak staat hands-on leren centraal. Van het bouwen van stevige constructies tot het beheersen van vuurtechnieken en het plannen en deelnemen aan tochten, krijg je de kans om diverse vaardigheden te ontwikkelen. Scouts is niet alleen een plek voor avontuurlijke activiteiten, maar ook een platform voor zelfontplooiing en het ontwikkelen van leiderschapsvaardigheden. Dus, als je tussen de 11 en 15 jaar oud bent en hunkert naar actie, sluit je dan aan bij de scouts en ontdek een wereld vol uitdagingen, vriendschap en vaardigheden!

• Troepavonden zijn iedere donderdag van 18:45 tot 20:45.
  • De scouts zijn een groep jongens en meisjes in de leeftijd van groep 8, klas 1, 2 of 3.
  • Tijdens schoolvakanties zijn er geen troepavonden.
  • Avondje komen kijken? Dit kan 4 keer vrijblijvend, hierna gaan we inschrijven.
  • Scouts hebben 2 weekendkampen en 1 zomerkamp.
  • Kosten bedragen per kwartaal €30,- contributie. Een weekendkamp kost €25,- en een zomerkamp kost €120,-
  • Voor meer informatie vul het onderstaand contactformulier in.

Word jij onze nieuwe scout?

Wil jij deel uitmaken van ons scouts-team en het avontuur omarmen? Als jij er klaar voor bent, schrijf je dan nu in! Of kom eerst 4 avonden vrijblijvend kijken. Vul onderstaand formulier in en ontdek de avonturen van de scouts!

schrijf je in!

Contact met ons opnemen?

Voor eventuele vragen of een kennismakingsbezoek, neem gerust contact met ons op. Vul het formulier hieronder in en onze groepsleider zal tijdig contact met je opnemen.

Naam contact persoon
Naam kind
Met een telefoonnummer kunnen wij u sneller contacten.
Geef een bericht mee zodat wij u gerichter kunnen helpen. Een avond komen kijken geef even aan welke avond.

De Scouts agenda

Ontdek het volledige overzicht van onze troepavonden en activiteiten. Meld je aan of meld je af via de handige scouting app. Voor gedetailleerde informatie over de werking van app, klik op de onderstaande link. Hier vind je alles wat je moet weten om optimaal deel te nemen aan onze opwindende en leerzame scoutingprogramma’s. Download de app en blijf moeiteloos op de hoogte van al onze avonturen en evenementen!