Webshop

Om het bestellen van uniformen voor u gemakkelijker te maken bezitten wij onze eigen webshop. Deze webshop is alleen voor leden van scouting horn!

Wanneer u een bestellingen heeft geplaats dient u het geld over te maken. Hier ontvangt u een mail over. Wanneer uw betaling is gecontroleerd word de bestelling in behandeling genomen. De leiding van de desbetreffende speltak word geïnformeerd wanneer de bestelling verwerkt is. De leiding zal op de troepavond uw bestelling uitdelen, Via de webshop kunt u ook de status van uw bestelling ophalen.

Insignes

Waar moet ik mijn insignes plaatsen? De insignes plaats je als weergegeven op onstaande afbeelding. Ben je net overgevlogen naar een nieuwe groep? Dan begin je opnieuw met het verzamelen van insignes. Deze mogen dus niet worden overgenomen.

Contact met uniformen beheerder

Heeft u vragen of komt ergens niet uit? Vul dan onderstaand formulier in, de uniformeren beheerder neemt tijdig contact met u op.

Naam contact persoon
Met een telefoonnummer kunnen wij u sneller contacten.
Geef een bericht mee zodat wij u gerichter kunnen helpen.